Na rozdíl od řady jiných firem neprovozuje TILL CONSULT klasické call centrum. Raději dává raději přednost telefonnímu spojení zákazníků s konkrétními odborníky. Klienti se tak v případě nesnází nedovolají žádnému automatu, ale konzultantům, kteří systémy průběžně testují a znají je do sebemenšího detailu.
Podle ředitele společnosti Miroslava Tilla se komunikaci se zákazníky horké linky věnuje šest lidí. Část z nich jsou specialisté na konkrétní programy, další jim radí s technickými problémy týkajícími se například instalací, aktivování licencí a tisku.
TILL CONSULT je předním českým dodavatelem ekonomického softwaru a dalších programů pro podnikatele prodávaných pod značkou Duna. Nabízí například účetnictví pro živnostníky a neziskové organizace i vedení personální a mzdové agendy. Duna je také značkou softwaru řešícího agendu lékařských ordinací od praktických lékařů přes stomatology až po ambulantní specialisty. Firma vyvinula také specializovaný software pro distributory energií.
« zpět na přehled novinek